תקנון

תקנון (ותנאי שימוש) – נכון ל 1/1/2025

כללי

  1. האתר מופעל ע"י מטריקס אלקטרוניקה בע"מ ח.פ. 513806125 (להלן: "החברה"). כתובת החברה: רמתיים 92 הוד השרון, טלפון של שירות לק 09-7400406
  2. האתר משמש כאתר סחר אלקטרוני אשר מציע, פלטפורמה למכירת מוצרים על ידי החברה לגולשים באתר.
  3. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
  4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר, לרבות כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר.
  5. כל שימוש באתר, לרבות רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי תקנון זה. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
  6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
  7. התקנון מהווה חוזה מחייב לכל דבר ועניין בין המשתמש לחברה.
  8. החברה רשאית בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות תקנון זה. תוקף התקנון החדש  מרגע הפרסום באתר של התקנון החדש. עסקאות שבוצעו לפני הכניסה לתוקף של התקנון החדש יהיו תחת התקנון הקודם.
  9. אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר (להלן: "ההוראות"), למעט במקרים בהם ניתן להתנות על הוראות כאמור והתניה כאמור בוצעה, במסגרת פעילות האתר אם במפורש או במשתמע.

10. החברה תהיה רשאית לפנות ללקוח בדואר אלקטרוני או במסרון בכל הנוגע לטיפול בהזמנה, אישור רכישה, עדכוני משלוח, שירות לקוחות וסטטוס אחריות. הודעות אלה אינן בגדר "דבר פרסומת".

11. משלוח דואר אלקטרוני פרסומי (מבצעים, הצעות שיווקיות וכיו"ב) ייעשה רק בכפוף להסכמת הלקוח מראש ובאפשרות ביטול ההסכמה בכל עת. כמו-כן, אתה רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובך לקבל כל דואר אלקטרוני פרסומי מהאתר, לרבות ע"י שליחת הודעה ל:  sales@imatrix.co.il - הסרה מרשימת הדיוור תיעשה בתוך עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת בקשת ההסרה.

הליך המכירה

12. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות פרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי. 

13. במכירה רגילה הנך רשאי לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר החנות עצמו או באמצעות המענה הטלפוני של החנות , כפי שיפורסם. יש לתת פרטים מלאים כולל כתובת מלאה, טלפון ושאר הפרטים כפי שיידרשו בעת מילוי טופס ההזמנה. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

14. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה על ידך וכן רישום העסקה באתר החנות ישמשו אסמכתא בלעדית לגבי מהות ונכונות פרטי העסקה.

15. במידה ואמצעי התשלום שלך לא יאושר על ידי חברת כרטיסי האשראי ניצור עמך קשר להסדרת נושא התשלום.

16. מניין הימים לצורך משלוח המוצר ייספר רק מרגע אישור אמצעי התשלום על ידי חברת כרטיסי האשראי.

17. ככלל, חיוב אמצעי התשלום של הלקוח יתבצע סמוך למועד המשלוח של המוצר הנרכש ולא עם קבלת ההזמנה.

החזרת מוצר / ביטול עסקה

18. ככלל, הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).

19. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .

20. יש באתר בתפריט הראשי לחצן "פתיחת פניה - כולל ביטול עסקה" ואפשר דרכו גם כן לפנות לחברה בבקשה לביטול עסקה.

21. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה אך בכל מקרה לא יותר מ- 100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק .

22. החזר כספי יבוצע בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול והחזרת המוצר, בהתאם לחוק.

23. החזר כספי יבוצע עבור המוצרים בלבד ולא עבור דמי המשלוח.

24. אם סופק המוצר ללקוח, על הלקוח לדאוג להחזרת המוצר.

25. מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

26. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר שהוזמן כבר נשלח בעת הגעת בקשת הביטול מצד הלקוח. יובהר בזאת שבמידה וחלה עלות החזרה של המוצר שהוזמן במקרה של שירות לוקרים, שירות נקודות איסוף או שירות שליחים – הלקוח יחויב . גם בדמי המשלוח בגין ההחזרה אל החנות ולא רק בגין דמי המשלוח אל הלוקר / נקודת האיסוף  / הבית.

27. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .

28. במידה ויש חשד שהמוצר פגום במסגרת 14 יום הראשונים מרגע קבלת המשלוח אז באחריות הלקוח לשלוח המוצר או הגיע למחסן החברה לבדיקה. קביעה האם מוצר פגום תעשה לאחר שיתוף פעולה של הלקוח עם התמיכה הטכנית של החברה, לרבות מענה לשאלות וביצוע בדיקות כפי שתנחה החברה. במקרה בו יתברר כי אכן מדובר בפגם במוצר, החברה תישא גם בעלויות המשלוח החוזר.

29. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

29.1.                  נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

29.2.                  אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.

29.3.                  במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

30. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בהודעת ווטסאפ ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה/ דף ביצוע ההזמנה.

31. במידה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , החנות רשאית להציע מוצר חלופי להחלטת הרוכש. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

אחריות ומקום מתן האחריות

32. מקום מתן האחריות או השירות הוא במחסן החברה בכתובת : דרך רמתיים 92 הוד השרון, כאשר התשלום בגין המשלוח המוצר אלינו או ללקוח חזרה על חשבון הלקוח בלבד.

33. פרטי האחריות, ככל שקיימת, יפורטו בעמוד המוצר הרלוונטי. מוצרים שמחירם נמוך מ־150 ₪ עשויים להימכר ללא אחריות, אלא אם צוין אחרת במפורש בדף המוצר.

34. למען הסר ספק, האחריות אינה כוללת נזק שנגרם עקב שימוש שגוי, רשלני או בניגוד להוראות היצרן.

אספקת המוצר

35.  החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בטופס ההזמנה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

36.  החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא של ההזמנה. החברה אחראית למפרט המוצר כפי שרשום בתיאור המכירה בדף המכירה. אריזת המוצר החיצונית יכולה להיות שונה מהמתואר בדף המכירה.

37.  החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

37.1.                  .כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.

37.2.                  שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
כל סיבה שאינה בשליטת החברה.

38. לגבי אספקה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

39. החברה תהיה אחראית על תקינות המוצר עד למסירתו ללקוח. לאחר המסירה האחריות חלה על הלקוח.

40. במידה ומשלוח יגיע עם נזק שנגם במהלך המשלוח עמו ממחסני החברה אל הלקוח – יש לפנות מיד תוך 24 שעות מקבלת המשלוח לחברה באמתעות ווטסאפ 054-3248255, או אימייל orders@imatrix.co.il או טלפון 09-7400406 ולעדכן לגבי הנזק. יש לתעד את הנזק ולהעביר אסמכתאות , תמונות וכו' לחברה על פי בקשתה. החברה תדאג לטפל בליקויים, להחליף, לתקן, או לבטל את העסקה על פי המקרה.

41. אי הודעה על נזק במשלוח בתוך 24 שעות עשויה להביא לאובדן הזכות לתיקון/החלפה/ביטול עסקה בגין אותו נזק.

42. זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.

43. מידע מלא ומפורט לגבי סוגי המשלוחים השונים האפשריים ניתן למצוא בדף "שיטות משלוח" בתפריט הראשי באתר.

דמי משלוח

44. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.

45. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון

46. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות ממחסני החנות וזאת בתיאום מראש עם החנות באשר למקום ומועד האיסוף .

47. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

48. במידה והלקוח בחר משלוח בשירות לוקרים או בשירות נקודות איסוף, ולא אסף את ההזמנה מהלוקר או נקודת האיסוף בטווח הזמן שהוגדר וצוין על ידי נותן שירות המשלוחים בהודעתו ללקוח (בדרך כלל יומיים לגבי לוקרים וכ-5 ימים לגבי נקודות איסוף) - הלקוח יחויב בדמי משלוח גם בגין החזרת המוצר מהלוקר  או נקודת האיסוף בחזרה אל החנות. סעיף זה תקף גם במידה והלקוח לא קיבל הודעת SMS בגלל הקלדת מספר טלפון שגוי על ידו בעת בחירת נקודת האיסוף. 

שירות לקוחות

49. לגבי כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל הנציגים בחנות במייל sales@imatrix.co.il או באמצעי הקשר המפורטים בדף "צור קשר" באתר זה.

50.  נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה..

מדיניות פרטיות ושימוש במידע

51.  החברה מכבדת את פרטיות המשתמשים ופועלת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981.
במסגרת השימוש באתר ובביצוע רכישות נאסף מידע אישי אודות המשתמשים, לרבות שם, כתובת, דוא"ל, טלפון, פרטי משלוח ותשלום, וכן מידע הנוגע לשימוש באתר (לרבות כתובת IP ונתוני גלישה).
המידע נועד לצורך:

51.1.                  טיפול בהזמנות ובקיום התחייבויות החברה כלפי המשתמש.

51.2.                  מתן שירותי לקוחות ותמיכה.

51.3.                  שיפור חוויית המשתמש באתר.

51.4.                  ביצוע ניתוחים סטטיסטיים (Google Analytics) ופעילות שיווקית Google)  Ads, Facebook Pixel  וכד').

52. החברה אינה מוכרת או מוסרת מידע אישי לצדדים שלישיים, למעט לצורך ביצוע העסקה (כגון חברות שילוח וספקי סליקה), או אם חלה עליה חובה חוקית.

53.  באתר נעשה שימוש בעוגיות (Cookies) לצרכי תפעול, ניתוח ופרסום. המשתמש רשאי לחסום עוגיות באמצעות הדפדפן, אך פעולה זו עלולה לפגוע בחוויית השימוש.

54. החברה מיישמת אמצעי אבטחת מידע סבירים ומקובלים, אך אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה לא מורשית.

55.  כל משתמש זכאי לעיין במידע שנאסף עליו ולבקש לתקנו או למחוק אותו בכפוף להוראות הדין ובכפוף לחובת החברה לשמור נתונים לצורכי חוק, באמצעות פניה לכתובת הדוא"ל  orders@imatrix.co.il

56.  החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את מדיניות הפרטיות מעת לעת. הגרסה העדכנית תפורסם באתר.

דין חל וסמכות שיפוט

57. על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד, והסמכות המקומית הבלעדית לכל עניין הנוגע לתקנון זה ו/או לשימוש באתר תהיה נתונה לבית המשפט השלום בכפר סבא בלבד.

 

 

דלג לתוכן מרכזי